13 juni 2007

Onsdagen den 13 juni 2007

Jag hade skitsvårt att sova i natt. Dels hade jag svårt att somna, dels vaknade jag ett flertal gånger under natten. Fan alltså, det är alltid så när jag ska upp och träna på morgonen. Jag förstår verkligen inte det.

Men jag gick alltså upp och tränade i morse. Spinning. Klockan 05.20 ringde klockan, och då var det bara att masa sig upp. Jag hade dock varit vaken typ en halvtimme redan. A körde hårt med oss i dag och jag var rejält slut när passet var över. Men skönt var det.

Förmiddagen på jobbet var hektisk. Helt plötsligt har jag jättemycket att göra igen och högarna växer och Aronson ligger efter. Och mitt i alltihop var det möten och skit som jag var tvungen att gå på.

Men jag gick för dagen redan 14.30, och ställde i stället kosan mot Södersjukhuset och Venhälsan. Där fick jag träffa den väldigt trevlige syster Ronny. Vi pratade lite om mina sexuella erfarenheter och olika veneriska sjukdomar. Sen stack han bomullspinnar i munnen respektive urinröret på mig. Och så körde han in ett rör i röven och kollade lite där också. Sen fick jag kissa och leka laboratorieassistent själv; jag fick själv föra upp urinen i en pimpinett (heter det så?) och sen ner i provröret. Och så bära det tillbaka till syster. Slutligen tog han ett blodprov. Svar kommer inom sju dagar.

Eftersom jag ändå var på Söder passade Jonaz och jag på att träffas. Vi gick till Medborgarplatsen och käkade - och frös. Efteråt tog vi (jag) en glass och (Jonaz) en kaffe på ett glasställe på Götgatan. Mums.

Och så har jag lyckats spilla på min alldeles nya slips. Det var bara andra gången jag använde den i dag. Fan också. Får se om Vanish funkar på den. Hoppas, hoppas...

Etiketter: , , , , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida