12 juni 2007

Glömsk, glömskare, Aronson

Jag fick en kallelse till att testa min laktostolerans på torsdag. Testet är ganska omfattande: man ska ta prover en massa gånger under en tid av cirka en och en halv timme. I kallelsen stod att jag tre dagar innan testet inte fick inta några mjölkprodukter what so ever.

Så Aronson planerade noga sin frukost (som annars alltid innehåller mjölk) och övriga måltider den här veckan. Men av någon anledning fick jag kortslutning i hjärnan. Så till lunch i går gick jag till Panini och köpte en sallad med chevreost och till det åt jag en fralla med smör.

Grrr...

Så jag fick ringa i morse och höra vad det säger: var det okej att göra testet ändå, eller måste vi flytta tiden? Flytta tiden, svarade den vänliga sköterskan. Och tid hade de inte innan semestrarna.

Fan också. Jag är så jävla korkad ibland.

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Så ja, inte slå dig själv nu. Det är ju så lätt hänt. Svårt att plötsligt behöva tänka på sånt som man bara gör helt naturligt.

tis juni 12, 10:36:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida