10 juni 2007

Full Aronson blir babblig

Suck, jag har blivit så babblig när jag är full. Jag har i och för sig alltid pratat väldigt mycket när jag varit under inflytande av alkohol, men nu babblar jag på som fan. Det är som om jag är rädd för tystnaden; som om jag är rädd att tystnaden får mig att framstå i sämre dager, och att jag hela tiden måste visa mina absoluta positiva sidor.

Jag tror i och för sig att jag är lite sån när jag är nykter också: jag vågar inte riktigt vila i tystnaden. Något att fundera över, absolut.

Jag var på Lino i går. Det var där jag blev så full, och babblade på. Men det var kul, även om det inte var så mycket folk. Och de som var där stod mest utomhus på gården. Vilket i och för sig var skönt, men det blev lite trångt där...

Och så verkar det ha blivit obligatoriskt att man ska berätta om vilka bloggare man träffade. Och i mitt fall var det Kim, Micke och Fred, och ett par av deras hunkiga kompisar. Dessutom fick jag ett sms från Oswald som jag inte förstod...

I dag har jag en djävulsk huvudvärk. Trots att jag drack massor av vatten: före Lino, på Lino och efter Lino. Men inte fan hjälpte det.

Vet inte vad jag ska göra i dag. Men jag antar att jag får gå ut lite i det fina vädret; "man måste ju passa på". I veckan ska det tydligen bli svalare...

Etiketter: , , , , , ,

3 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Du är bra när du babblar.
Oroa dig icke.

sön juni 10, 12:32:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Man behöver inte gå ut i det fina vädret om man inte vill. Jag trotsar idag. ;-)

sön juni 10, 03:33:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Klart du MÅSTE gå ut! Annars kommer någon och käkar upp dej.

sön juni 10, 06:31:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida