07 juni 2007

Muffins är ett helvete

Återigen en natt med ytterst dålig sömn. Delvis beror det naturligtvis på värmen, men också på min mage. Och jag har nu kommit på ytterligare något jag inte kan äta, nämligen muffins. Jag har i och för sig märkt det tidigare men inte riktigt velat ta det till mig, eftersom jag älskar muffins. Men det är bara att inse faktum: jag tål dem inte, utan blir jättekonstig i magen. Vad det är med muffinsen förstår jag inte, men det blir väl nästa sak att ta reda på.

De få stunder jag sov i natt drömde jag. Mycket och ymnigt. Fast jag kommer inte ihåg en endaste just nu.

För övrigt har jag gått och sjungit på Povel Ramel-låtar hela morgonen: Ta av dig skorna, Jag diggar dig (vad den nu heter egentligen), Underbart är kort. Om och om igen har de spelats upp i huvudet...

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Godsak efter godsaks stryks på gottelistan din.
Muffins är för övrigt ett mycket märklilgt ord.
MUFF-INS liksom.
Eller är de moderata muf:are?
Djupa tankar.

tors juni 07, 10:10:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Det är bääärgis bakpulvret.Förövrigt så låter muffins lite halvporrigt.Flatigt liksom

tors juni 07, 07:22:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Ni är då för lustiga...

;-)

tors juni 07, 07:47:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida