04 juni 2007

Blå tankar

På väg till jobbet i dag fick jag se två poliser på Sergels torg. Och det fick mig att fundera: när jag var liten hade poliserna ljusblå skjorta. När slutade de med det? HAR de slutat med det? För nu för tiden verkar de ha mörkblå. Eller är det olika vid olika tillfällen? Eller beroende på vilken tjänst man har?

I övrigt hade jag en händelsefattig resa. Jag bara stod där och läste min bok och lyssnade på min musik. Inget roligt att titta på. Ingen vacker att flirta med. Ungefär som mitt liv just nu...

I övrigt ska jag till doktorn i dag. Får se om det leder fram till något.

Etiketter:

7 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Men om du både läste och lyssnade så hade du ju redan fullt upp!

Skjortorna vet jag inget om.

mån juni 04, 10:34:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Lycka till hos doktorn!

mån juni 04, 12:39:00 em  
Blogger Ponte sa...

Var snäll med doktorn...

mån juni 04, 01:15:00 em  
Anonymous Anonym sa...

They still have it!

tis juni 05, 11:31:00 em  
Blogger Aronson sa...

När då, Henrik?

ons juni 06, 12:33:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

njaee kanske inte så ofta men inne på stationen har dem det (tror jag ,men nu blev jag osäker har ju flera släktingar som är poliser:/)

sön juni 10, 09:18:00 em  
Blogger Aronson sa...

Men fråga dem gärna Henrik. Och återkom... =)

sön juni 10, 09:59:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida