03 juni 2007

En ungdomlig lista

Vill du ha en lista att fylla i? Gå till Kim Milrell. Han är en ständig källa att ösa ur. Här är en till:

1.Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången?
Nej, det är evigheter sedan jag träffade henne. Vi gick i samma klass genom hela grundskolan och hela gymnasiet. Men sen dess har jag nog inte ens sett henne...

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Nej.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Inga alls.

4. Vad åt du senast?
Glass till fotbollsmatchen i går.

5. Har du fått någon komplimang idag?
Nej, det är nog lite för tidigt på morgonen för det...

6. Har du varit med i en rättegång?
Jag har jobbat på domstol, så ja, ett antal. Dock aldrig på andra sidan skranket...

7. Är du polare med grannarna?
Nej. Men det finns en som jag gärna skulle vilja bli vän, eller kanske något annat, med...

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska.

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige och Nederländerna.

10. Senaste piercingen?
Har haft en i vänster öra, men har tagit ur den nu.

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
För cirka en vecka sen, när jag var i Vaxholm.

12. Gay?
Mycket.

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ha ha. Jo, det har hänt en gång eller två... Tre kanske.

14. Har du äggat någon?
Jag säger som Kim: Äggat?

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Nej, verkligen inte. Låter väldigt amerikanskt...

16 finns inte.

17. Har du varit på stranden?
Vilken märklig fråga. Klart jag har.

18. Har du haft en stalker?
Ja, en kille som åtminstone uppvisade klara tendenser.

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Jag tror en hette Roger...

20. Hur bra är din syn?
Inte så bra. Jag har glasögon och linser. Försökte tidigare i år träffa en läkare för att diskutera en operation. Men jag hade för gravt fel...

21. Har du varit på ett party?
Dööööh!

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Nej men varför det?

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Önska dig lycka till. Jag har nämligen ingen bror...

24. Har du varit utomlands?
Jepp, några gånger...

25. Har du sett din bästa vän naken?
När jag var fem-sex år visade jag och min tjejkompis oss nakna för varandra. Men inte sen dess...

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har varit på några stycken. Det bästa var nog när Christel gifte sig.

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Jag torr faktiskt de skulle tagit det ganska lugnt.

28. Var är dina syskon just nu?
Hemma hos sig själva antar jag: i Småland respektive Stockholm.

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Jag drömde om en kille på Qruiser i natt. En kille som jag aldrig haft kontakt med men som jag är sexuellt attraherad av...

30. Vem ringde dig senast?
Som jag pratade med: en från jobbet...

31. Vilken tid gick du upp imorse?
07.55.

32. Vad ska du göra i helgen?
I går var det picknick med Jonaz, sen fotboll. I dag vet jag faktiskt inte.

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Perfa, kommer du förbi kontoret då?

34. När var du riktigt sjuk senast?
Har mina magproblem...

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Oj, oj, oj. Ska man minnas sånt? Lotta Engberg tror jag.

36. Vad finns i din bakficka?
Ingenting, sitter i kalsongerna.

37. Har du färglinser?
Nej, jag har hårda linser, då kan man inte ha färgade.

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov.

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Sätter på teven alternativt radion.

40. Vad ska du göra efter det här?
Äta frukost.

Etiketter: , , ,

3 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Mmm... Den där Qruiserkillen. Hmm... Go for it.

sön juni 03, 10:19:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Alltså snälla.. UNDERBYXOR!

sön juni 03, 01:40:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Tennis - Herrtrosor är fortfarande bästa ordet men underbyxor funkar också.

sön juni 03, 04:26:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida