30 maj 2007

Sjuk, trött och tv-galen

Jodå, jag är hemma nu. Jag var inte på jobbet ens en timme i dag. I stället ligger jag nu här i soffan och kollar på...

Jo, just det. På vägen hem stannade jag på Åhléns och köpte första säsongen av Grey's Anatomy. Jag vet, jag har den på nätet. Men min hjärna funkar nog inte riktigt som den ska i dag.

Och är jag ändå var igång köpte jag även Shortbus. För den vill jag verkligen ha.

Ska kolla ett par avsnitt till av Grey's, så har jag sett första skivan.

I övrigt är jag rejält trött. Men framför allt har jag en mage som känns som om någon just nu stack en, två eller kanske till och med tre knivar i den. Det gör ont som fan!

Etiketter: , , , ,

1 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

:(
Kram.

ons maj 30, 02:21:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida