28 maj 2007

Kåt på jobbet

Jag har känt mig lite arbetsskygg så här på morgonen, så jag har tillbringat en del av tiden sedan jag kom till jobbet med att surfa runt på Qruiser.

Och jag kan bara konstatera att vissa killar är bara så snyggare än andra. Och vissa killar är bara så sexigare.

Så jag sitter med ribba just nu. Får man göra det på jobbet? Får man sitta med full bånge i sin kostym medan kollegorna runt om mig arbetar på som vanligt? Och inget anar...?

Frågorna var egentligen retoriska, men jag tror jag svarar ändå, själv. Ja, det får man. Det är faktiskt ganska skönt. Ännu skönare skulle vara om man fick träffa någon av de där snyggingarna och leva ut sina sexuella fantasier. För vissa frambringar en hel del sådana...

Etiketter: , ,

3 kommentarer:

Blogger annen sa...

Men vafan! Too much info!

mån maj 28, 11:26:00 fm  
Blogger Ponte sa...

Du får be någon av kollegorna ta hand om ribban, han får se det som studiecirkel...

mån maj 28, 01:26:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Hahah! Tack Aronson, för dagens skönaste skratt!
Vet inte varför, men det var något med hur du uttryckte det...
Självklart är det okej att poppa en boner när och var som helst, så länge som byxormen inte besvärar någon som inte vill bli, mmmm... besvärad... av den. =)

tis maj 29, 06:27:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida