26 maj 2007

Tidigare äventyr - och kommande?

På Connection i går såg jag två av mina gamla ligg stå och flirta med varandra. Och jag ville bara gå fram till den ene och säga "nej, gör det inte. Du kommer bara att ångra dig. Han är väldigt konstig". Men det gjorde jag inte.

Fast senare såg jag "den konstige" komma gåendes ensam. Som så många gånger tidigare...

Kommer ni förresten ihåg den här killen - jag såg honom i tunnelbanan och och kunde bara inte placera honom?! Han var på Torget i går. Kimman kände också igen honom, och vi funderade på om vi inte sett honom som dörrvakt nånstans. Typ Lino eller så. I vilket fall hade han inga ögon för mig what so ever i går. Men det var säkert bara tillfälligt...

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

HAHA! akta dej för dörrvakter Min kompis råkade visa brösten för vakterna en gång. Mycket problematisk att gå tillbaka till det stället sedan för henne.

lör maj 26, 08:16:00 em  
Blogger Ponte sa...

Han hade säkert gjort en Ponte och tappat ena kontaktlinsen, då är man inte sugen på att flörta...

lör maj 26, 08:46:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Ja just det ja. Plus att han är lik den där skådisen i Prison Break.

lör maj 26, 09:26:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida