24 maj 2007

Dagens jävla ilandsproblem

Jag har helt plötsligt börjat få ångest för min semester. Vad ska jag göra? Om ens något.

Jag har fyra veckor i augusti och första veckan är helt klart vikt åt Pride. Men sen då? Det finns ju så mycket jag vill göra. Och så många ställen jag vill resa till.

Rom. Berlin. London. Barcelona. Amsterdam. New York. Eller kanske något soligt ställe. Eller någonstans i Sverige.

Fast jag har ju fått erbjudanden från kompisar och andra om att resa med dem (eller till dem). Men sånt där vet man ju aldrig hur det blir med.

Suck. Vilka jävla problem.

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Blogger Ponte sa...

Köpenhamn har prajd-vecka 20-26 augusti, kan ju vara ett tips...

fre maj 25, 08:23:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

absolut inte Ney York! Barcelona och Rom låter bra. Flygluffa lite. Nya innegrejen.

fre maj 25, 10:12:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida