26 maj 2007

Senare och blötare

Jag hade tänkt gå ut för en snabb kall med Monsieur Kim. Kimman skulle upp och jobba i dag, och det passade mig perfekt: lite alkohol och en tidig kväll.

Så blev det inte. För när Kim snällt och ordentligt gick hem (något senare än han tänkt sig) gick Aronson vidare till Connection - ett ställe som jag inte ens gillar. Men hoppet är ju det sista som överger oss. Och jag var lite kåt.

Men jag gick hem ensam. Efter att faktiskt ha haft en ganska trevlig kväll.

Men var all den där alkoholen verkligen nödvändig?

Etiketter: ,

5 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Jag som hoppades att du skulle blogga att du vaknade bredvid "Carola".
:D

lör maj 26, 10:15:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Jag försökte med honom, men det blev inte så. Hans ögon var inte så vilda som vi först tyckte...

lör maj 26, 10:22:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Det kan aldrig blir för mycket alkohol! Kom ihåg det.

lör maj 26, 03:48:00 em  
Blogger Ponte sa...

Alkoholmarinering är bra för kroppen och 10 shots senare så är det ännu bättre...

lör maj 26, 06:37:00 em  
Blogger Unknown sa...

OMG, var också där - medlurad av min student på jobbet. Synd vi inte såg varandra!

sön maj 27, 10:48:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida