27 maj 2007

Bränd av solen

Jäklar vad solen tar nu. Jag var ute på två ganska långa promenader i går och en lång och en lite kortare i dag. Och mitt ansikte, hals och nacke är rejält brända. Mest nacken och pannan faktiskt. Och det där var ju inte alls meningen. Jag hoppas verkligen att jag inte är bränd på riktigt. För såna farliga och barnsliga sysselsättningar slutade jag med för flera år sedan.

Och tack vare mina solglasögon är jag helt vit runt ögonen. Inte sååå snyggt.

Och nu måste jag ju försöka matcha morgondagens kläder med min nya solbränna. Ljusblått kanske? Det är snyggt ihop...

Etiketter:

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

//: Always wear sunscreen ://

sön maj 27, 09:05:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Ljusblått är alltid hett.
Jag som traskar ute med vofs hela tiden är dock blek som ett lakan. Konstigt.

sön maj 27, 10:57:00 em  
Blogger annen sa...

Suck, jag vill också bli brun, men är lite svårt när jag sitter i en bil hela tiden :(

mån maj 28, 09:02:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Visst är det väl härligt när solen bränner?! :-)

mån maj 28, 09:10:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida