30 maj 2007

Varför är jag på jobbet?

När klockan var sex i morse hade jag inte sovit en enda blund under hela natten. Och dessutom började jag piggna till(?). Så jag steg upp och åt frukost. Sen gick jag och la mig igen och satte klockan på 08.20 - en timme senare än jag normalt skulle ha gått upp.

Och jag somnade bums. Och när klockan sen ringde var jag så trött att jag knappt visste vad jag hette. Hela morgonbestyret gick som i en dimma. Jag hade ingen koll på någonting, utan allt sköttes på rutin.

Väl på tunnelbanan började det köra runt i magen igen.

Så här sitter jag nu på jobbet: trött som ett as och med en mage som inte är att leka med. Så vad gör jag här? Inte en aning. Jag får nog kolla igenom om det är något viktigt som ska göras i dag. Och sen går jag nog hem. För det här, känner jag, är helt ohållbart.

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida