30 maj 2007

Vak ger ingen tränad - bak

Jag hade tänkt gå upp i morgon bitti (onsdag) och träna innan jobbet. Men det kan jag glömma, av den enkla anledningen att jag inte kan somna. Varför kan jag då inte somna? Tja, det finns säkert flera anledningar. En är att min mage kört runt som fan i natt. En annan är att jag fick kramp precis innan jag skulle gå och lägga mig. Och så oroar jag mig säkert för både det ena och det andra.

Fan också. Jag hade verkligen behövt gå och träna i morgon. Men jag måste ju sova lite också. Annars klarar jag aldrig av resten av veckan. Fast det är säkert redan förstört...

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Blogger Ponte sa...

Ta en rejäl whisky och hoppa i säng (ensam) ikväll kl 9 så är du nog rätt utsövd till imorgon...

ons maj 30, 08:39:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida