06 juni 2007

Olidligt varmt - och skönt

Nån mer än jag som behöver en dusch...?!

Efter att antal timmar i solen, promenerandes, sittandes, ståendes, lyssnandes etc så känner sig Aronson varm, het och lite kåt...

Jag har varit inne i city och följt en del av nationaldagsfirande. Bland annat lyssnade jag på Magnus Carlsson i Kungsträdgården. En liten antiklimax faktiskt. Hans nationalsång var bara rakt upp och ner. Och hans låtar från hans nya skiva var väl okej, men kräver nog en lyssning till eller två (på skivan). Och Live Forever? Nja, den har gjorts bättre...

Så tog jag en snabb öl på Mälarpaviljongen: 40 cl starköl för 52 kronor. Hutlöst.

Så promenerade jag vidare, fram och tillbaka, fram och tillbaka. Och köpte än det ena än det andra. Och ja, lite berusad känner jag mig. Av det härliga i att ha en dag helt för mig själv. Bort med problem och tristess. Bara jag, jag, jag.

Etiketter: , , ,

5 kommentarer:

Blogger annen sa...

Hur kan du vara kåt i den här värmen? Tänk alla svettiga pungar, bläää! Men en dusch skulle jag också behöva!

ons juni 06, 05:05:00 em  
Blogger Aronson sa...

Men Annen då. Du fokuserar då verkligen på det väsentliga... Ha ha.

Men tänk själv på alla härliga svettiga pungar... :-/

ons juni 06, 05:09:00 em  
Blogger annen sa...

Det var det jag gjorde och insåg då att jag behövde en dusch för att få något annat att fokusera på och för att duscha bort spyorna ;)

ons juni 06, 06:22:00 em  
Blogger Aronson sa...

Spyorna?

Hmpf...

ons juni 06, 06:49:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Mmmmmm... svettiga pungar...
Nu blev jag allt lite sugen. =)

ons juni 06, 07:36:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida