05 juni 2007

Dagens 070605

En Kimmans DAGEN-lista får det bli.

DAGENS VILL HA: En säng! Mitt kungarike för en säng!
DAGENS KLÄDSEL: Vit skjorta, blåsvarta jeans, blå slips.
DAGENS DOFT: Naturell.
DAGENS FRISYR: Trimmad. Som vanligt...
DAGENS HÄNDELSE: Ska ut med Polacken i kväll.
DAGENS LÅT: I Close My Eyes And Count To Ten med Dusty Springfield.
DAGENS PLANER: Jobba, och sen ut med Polacken.
DAGENS SAKNAD: Energi.
DAGENS DUMMASTE: Jag blev precis påmind om att jag inte får åka till Paris på torsdag.
DAGENS SJUKA: Min mage gjorde sig rejält påmind i morse.
DAGENS DROG: Glass.
DAGENS ROLIGASTE: Har inte hänt än.
DAGENS KÖP: Vet inte. Är sugen på ett fodral till min iPod.
DAGENS GODIS: Glass.
DAGENS BLÄ: Min lunchmat (låda) lockar inte.
DAGENS HUMÖR: Oengagerad.
DAGENS ORD: Sakna.

Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Lunchlådor ska icke föraktas!
Man får se till att fylla dem med nyttiga godsaker.

tis juni 05, 05:19:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida