20 maj 2007

London maj 2007, rapport 4

I dag har jag gatt och gatt och gatt. Och gatt.

Det borjade dock med att jag tog en lang tunnelbanetur ut till Kew Gardens. Det ar en botanisk tradgard som jag tankte det kunde vara kul att ga i. Men det var for dyrt. Jag visste att det skulle kosta pengar, men hade tankt mig 4-5 pund sa dar. I stallet ville de ha 12 pund. Men da sa Aronson ifran. Och gick. Och tog den langa tunnelbaneturen tillbaka.

Sen gick jag i stallet i Kensington och Hyde Park. Och Mayfair. Och jag har djavulskt ont i fotterna nu.

Varken killen fran i fredags eller min tyske van har hort av sig i dag. Men varfor vantade jag mig det? Killar ar ju som de ar...

Nu ska jag hem och vila mina ben (las: sova). Sa far det bli en sista utgang i kvall, innan jag aker hem i morgon.

Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Blogger Ponte sa...

Cruisa nu lugnt ikväll och se till att det blir använda gummiattiraljer i papperskorgen!

sön maj 20, 05:50:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Trekant är bra

sön maj 20, 07:13:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida