17 maj 2007

Väckt by the bell

Jag var så trött i går kväll att jag gick och la mig redan vid tio. Men ni vet hur det är när man är övertrött: man kan ha svårt att somna och man sover ofta ganska oroligt.

Jag hade faktiskt inga problem alls att somna: så fort huuvdet låg på kudden domnade jag bort. Men jag sov oroligt: jag drömde en del och så vaknade jag strax efter ett av att jag fick ett sms. Och min sms-signal är verkligen varken speciellt hög eller strörande på något vis. Men jag vaknade av den.

Först tänkte jag inte gå upp och läsa meddelandet, men eftersom jag ändå inte kunde somna om gjorde jag det ändå. Det var "intressant, men inte viktigt". Så jag svarade. En stund senare fick jag ett nytt meddelande, men då orkade jag helt enkelt inte gå upp igen. Men kunde jag somna? Inte då. Jag låg nästan en timme innan John Blund hade den äran.

Och så upp vid halv sju: jag har ju tvättid nu på morgonen.

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Vem skrev?
En man?
Eller Tennis?
;)

tors maj 17, 07:36:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha ha, Kimman. Jag hade hoppats att personen i fråga skulle ge sig tillkänna här. Men det har ju inte hänt. Än...

tors maj 17, 02:52:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida