16 maj 2007

Toalettbesök

Tänk dig följande scenario: du är på ditt jobb och känner att du behöver gå på toaletten. När du kommer dit öppnar du dörren och får se din cirka 50 år gamla kvinnliga kollega, en kvinna som är något pryd och inte i onödan visar upp sig naken för män, stå där med kjolen i vädret, men underbyxorna på. Det är uppenbart vad hon precis gjort.

Det hände mig på mitt förra jobb. Hon blev betydligt mer generad än jag, som mest tyckte det var en ganska rolig händelse, och berättade vitt och brett om den för mina kollegor.

Tänk dig nu följande scenario: du är på ditt jobb och känner att du behöver gå på toaletten. När du kommer dit öppnar du dörren och får se din kvinnliga kollegas 15 år gamle son stå där med byxorna kring anklarna. Det är uppenbart vad han precis gjort.

Det hände mig precis nu. Jag blev riktigt generad, men det är absolut inget mot vad han blev.

Tänk vilket liv man lever...

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger annen sa...

Hahahaha :D

ons maj 16, 07:25:00 em  
Blogger Ponte sa...

Hmmm, jag är alltid livrädd för att låset inte fungerar, så jag testar alltid. Gillar inte lås där man för handtaget uppåt för man kan inte testa... Hoppas det inte var alltför traumatiskt!

ons maj 16, 08:17:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida