13 maj 2007

And the winner is...

Det var ett experiment det här att simultanblogga samtidigt som Eurovision Song Contest pågick på teven. Och det var jäkligt roligt! Och jobbigt - min manlighet sitter ju främst i att jag har svårt att göra två saker samtidigt.

Men antagligen kommer jag att göra om det, för, som sagt, kul var det...

Och tack till alla er som föjt bloggen de senaste timmarna. Framför allt vill jag tacka följande personer:

Jerry

Jonaz - och då även för glada tillrop via sms.

Bobby - för mer eller mindre(?) initierade kommentarer. Jag som inte ens visste att du läser min blogg... ;-P

Nu ska jag förhoppningsvis få lite välförtjänt sömn. Men vem fan ska äta upp all glass, alla kakor, allt chips och alla ostbågar som är kvar?

/Aronson, snart fet som en gris

Etiketter: , ,

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag följde hela bloggtillställningen från mobilen dessutom, redo att rycka in ifall en mac-relaterad kris skulle uppstå... ;-)

sön maj 13, 01:07:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Nu vet du.
Tack för ett fint Eurovision kommenterande!

sön maj 13, 01:58:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha ha, Jonaz...

Tack, Bobby.

sön maj 13, 09:37:00 fm  
Blogger Jerry sa...

Tack själv, det var roligt att läsa dina kommentarer!

sön maj 13, 10:39:00 fm  
Blogger Kim da Costa sa...

Jag ser att ni hade en trevlig kväll. :)
Läser minsann igenom allt jag missade.
Hihi.

sön maj 13, 11:49:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida