12 maj 2007

Sveriges poäng - och så vinnaren

Åh, jag älskar buropen i arenan. Jävla svågerpolitik!

Och Sverige fick sina första (2) poäng av Andorra.

Åh, Serbien leder. Men vad fan: Ukraina? Jag får en tår i ögat.

Danmark ger Sverige: 12 poäng!

8 poäng från Finland.

Usch så pinsamt det här är: alla ger bara sina grannar de höga poängen. De måste verkligen göra något åt det här.

Burop för Cypern också.

Ha ha. Sloveniens poängpresentatör var ju rolig...

...vilket även Israels snygging var.

Och nu är det paus.

Etiketter:

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Håller med!
Svågerpolitik.

Men oxå för att Sveriges bidrag inte är så värst bra. Det är vi som är blämdade av Olas person. Låten e inte speciellt bra.

lör maj 12, 11:42:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Ja jävla svågerpolitik av Danmark o Norge... ;-)

lör maj 12, 11:47:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag är överraskad över att Bulgarien fick så bra placering...men glad, för jag tror jag är förälskad i Elitsa Todorova...

sön maj 13, 04:09:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida