12 maj 2007

Ukraina

Håll i er nu, för nu blir det katastrofalt dåligt!

Åh, fatta vilken sommarplåga det här kommer att bli. Om Christer Björkman eller Edvard af Sillén eller vem det nu är, plokar med dem till Pride i sommar gråter jag. Jag lovar. Stora tårar. Av stor sorg över människors dåliga smak.

Jag vet inte vad jag ska säga för positivt om den här skiten. Det finns inget. Absolut ingenting. Mer än möljligtvis att barn och mindre intellektuella personer antagligen gillar den. Och något ska de väl ha att lyssna på också, antar jag...

Betyg: 1

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Dåligt, ja.
Underhållande, ja... smått.

lör maj 12, 10:22:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Superrolig!! Har sällan skrattat så mycket.

Hagge

sön maj 13, 10:09:00 fm  
Blogger Oswald sa...

hahaha
Tack för den.
Jag ÄLSKAR den! ;)

Men jag lovar att du insett storheten i den om du dansat hysteriskt till den med flera hundra bögar flera gånger om dagen i en vecka...

Tips om den blir en plåga:
Släpp lite på kragknacppen och stäng av en liten bit av hjärnan och jag LOVAR dig att du kommer ha mycket roligt åt Verka på dansgolvet du också!
Jag lovar att visa dig. :)

Men Edward avskyr den också, så jag tror jag kan lova att du slipper den på Pride...om den inte blir så gigantisk som jag hopas förståss. ;)

Underhållande direktbloggning förresten. Nästan lika flitigt som AB-Tobbe (symbolen för många blogginlägg per minut) och en garanterat rolig läsning även så här dagen efter.

TANZEN!!!!!!!!!!!!!!

mån maj 14, 12:09:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida