12 maj 2007

Fler pinsamheter - och poäng

Nåja, den förra rubriken var ju inte riktigt riktig. Jag får återkomma med vinnaren.

Jag tror att vi får dela Sverige i 6 eller nio länder. Så får vi ge varandra poäng precis som alla andra...

Norge ger Sverige 12 poäng.

Oj, Estland ger 12 poäng till Ryssland. Skräll!

Jaha, Sverige och Finland bytte 12:or med varandra. Men varför André Pops? Han kändes inte jättesäker...

Ryssland och Vitryssland bytte 12:or.

Isländskan ser ut som Ebba von Sydow. Och ger Sverige 10 poäng.

Sverige får 7 poäng av Storbritannien.

Och nu har Serbien vunnit! Kul! Jag röstade på dem!

Jaaaa. Vilken tur att Serbien har så många grannar. För med den musiksmak folk har blir man ju mörkrädd. Jag menar: Ukraina? Och Sverige på 18:e plats...

Slutkommentar:
Rätt låt vann. Sverige fick alldeles för få poäng. Mikko är jävligt snygg! Och så måste röstningsförfarandet göras om. För det blir bara pinsamt.

Etiketter:

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag drog en lättnadens suck.
Puh! Ukraina... *Rys*

sön maj 13, 12:14:00 fm  
Blogger annen sa...

Fel låt vann!

sön maj 13, 07:10:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida