13 maj 2007

Kunskap ger makt

Har spenderat eftermiddagen tillsammans med Jonaz, en sann (mac)vän. Vi har gått igenom en massa funktioner på min nya MacBook och laddat ner ett och annat program som jag haft problem med. Men nu är jag något klokare. Hoppas jag...

Nu ska jag bara packa också: jag reser ju till London i morgon - för första gången den här veckan. Egentligen ska jag ju inte ha så mycket med mig, vi talar ju om en enda natt. Men ändå, det ska ju trots allt göras: kostym, slips, skor, tandborste och pass, inget får glömmas bort...

Etiketter: , , ,

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Oh, har du blivit med MacBook - lycka.
Visst är den finast i hela världen!
Så nu kanske det ska vara Kunskap ger mac. ;)

sön maj 13, 07:41:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha, BB. Just det, så var det ju. Och ja, den är finast i världen.

=D

sön maj 13, 07:55:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Jag önskar dig en fin tripp.
Och lycka med din vän Maccen.

sön maj 13, 09:19:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida