14 maj 2007

Nu bär det av

Nu bär det snart iväg till London. Om några timmar sitter jag och Miss Inga from Sweden på planet, tankade och glada. Eller, nej, jag menar ju glada och förväntansfulla. Tankade? Inte vi, inte. Så dumt sagt. Var fick jag det ifrån? Inte skulle väl vi...

...och lagom till att vi ska resa passar de på att bränna ner flygplan på Arlanda. Vad är de med folk? Vill de inte att vi ska resa...?

Jag tänkte ta med mig min nya fina laptop, som ett experiment. Så förhoppningsvis ska jag kunna blogga både lite nu och då.

I övrigt fortsätter diskussionen och debatten kring Eurovision Song Contest. Det talas om politisering, kompisröstning och jag vet inte vad. Suck och stön. Men jag tror det är som Christer Björkman sa i Gomorron Sverige i morse: vi är alla i affekt nu. Låt oss ta debatten om några dagar när vi börjar få lite perspektiv på saker.

Etiketter: , , , , ,

7 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Lite avis men glad ändå.
Ruttnar på detta kontor medan du reser till ljuva London.

mån maj 14, 09:00:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Vi får ta en resa ihop till hösten i stället...

=)

mån maj 14, 09:13:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Åh, ha det så härligt i London!

mån maj 14, 10:20:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas du får det underbart här i London! Synd att vi inte har bättre väder att bjuda på just nu. =)

För övrigt förstår jag inte att du åker tillbaka till Sverige... varför inte spendera en hel härlig vecka här? Fast iofs, lite coolt att åka två gånger på en vecka. Plus att London bäst avnjuts i små doser.

mån maj 14, 11:22:00 fm  
Blogger annen sa...

Ha så kul! :)

mån maj 14, 04:43:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Åh! Ta det försiktigt!

mån maj 14, 05:12:00 em  
Blogger Aronson sa...

Honken: Ja visst är det!

Dave: Betydligt kallare än i Stockholm. Har inte råd att bo en hel vecka här. Det kostar att bo på hotell...

Annen: Tack.

Tennsis: alltid...

mån maj 14, 10:51:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida