18 maj 2007

På Arlanda Airport

Sitter på Arlanda just nu, halvfull och dan, efter att ha hällt i mig en starköl alldeles för fort.

Och så har jag blivit antastad av två söta, men ack så väloljade kvinnor från American Express. De ville pracka på mig ett American Express-kort. Jag gick inte på det dock. Jag sa som det var, bestämt och myndigt: nej, måste nog fundera lite. Och så smög jag förbi dem när jag skulle gå och surfa.

Men de måste vara duktiga, för de lyckas stoppa många, och de flesta står kvar jäkligt länge vid deras disk.

I övrigt har jag äntligen fått lite resfeber. Det ska bli så jäkla roligt att komma till London.

Jag tror att jag har bloggat om det förr, men i vilket fall: vad är det med Arlanda och fuckables: det finns ju så många här? Man (jag) blir alldeles tokig! Drömmen vore ju att scora här nån gång. En söt liten steward eller så.

Mums...

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Du ser ovanligt många fuckables pga att du är tipsy!

fre maj 18, 02:08:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida