06 maj 2007

Datorn på jobbet

Jag är på jobbet. Vädret är ju så fint...

Och jag har med mig min dator. Inte för att jag behöver den här på jobbet, utan för att testa hur det är att gå runt med den. Och fy fan vad tungt. Och min jävla väska som jag inte kan förlika mig med...

På väg hit köpte jag med mig ett sånt där paket om två trekantsmackor samt lite frukt som jag tänkte ha som lunch. Jag har redan ätit upp den ena mackan och känner att den andra ganska snart också slinker ner. Jag är ju för fan manisk!

Etiketter:

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Åh, trekantsmackor. I Love! :)

sön maj 06, 11:23:00 fm  
Blogger Kim da Costa sa...

Sluta genast med det vita brödet!

sön maj 06, 01:06:00 em  
Anonymous Anonym sa...

dom e ju rent ut sagt vidriga!

ser läckra ut men smakar som fan själv...

sön maj 06, 03:02:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Aronhjärtat - Du har så väldigt många anonyma kommentatorer. Hur kommer det sig? Jag har en i halvåret.

sön maj 06, 05:16:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha, Kimman. Jag vet inte, folk är kanske rädda för mig... ;-)

sön maj 06, 05:30:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida