05 maj 2007

Uppe med tuppen - trots allt

Jag kunde inte somna i går kväll. Fatta, en fredagkväll! Det har väl aldrig hänt tidigare!?

Men låg jag där och vred och vände på mig. Och inget hände. Så jag var tvungen att gå upp lite och försöka stressa ner. Slutligen somnade jag, vid tvåtiden. Och ändå vaknade jag vid halv nio-tiden...

Ibland är det bara såå jobbigt att vara morgonmänniska!

Nu ska jag gå och träna, och sen fortsätter jakten på skor. Skofrågan måste nämligen vara löst när jag åker till London. Hoppsan, nej jag vet. Det har jag inte nämnt tidigare. Men så är det. Om ett par veckor bär det av. Men mer om det senare...

Etiketter: ,

5 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Så det var dags att komma ut med den nyheten nu. :)

Jag har vänt mig i sängen och sover nu åt "fel" håll. Men mycket bättre.

lör maj 05, 09:38:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Har du, liksom Pippi, fötterna på huvudkudden också...?

;-)


Och ja, jag har alltid varit lite sen med att komma ut... Ha ha.

lör maj 05, 09:55:00 fm  
Blogger Kim da Costa sa...

Inte riktigt så tokigt. Men nästan!

lör maj 05, 10:02:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Men varför köper du inte dina skor i London? Utbudet där är enormt, priserna är bra (kanske inte råbilligt, men man får mer skor för pengarna än här hemma) och det finns skor för allt från små nätta microfötter till breda ankfötter i alla storlekar.

Jag kom precis hem från London, skulle INTE köpa några skor, men kom ändå hem med två par... Fick sitta på resväskan för att pressa ner allt jag shoppat.

Lycka till!
/Peter

lör maj 05, 10:14:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Men tipsa om bra skoaffärer då, Peter!

=)

lör maj 05, 12:13:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida