04 maj 2007

Musikfilmerna har blivit ett problem

I min förra dator hade jag problem med YouTube: om jag inte såg direkt från webbplatsen kunde jag inte se filmerna; jag kunde alltså inte kolla på en film i en blogg. I Firefox kunde jag inte se över huvud taget, var jag än befann mig. Oerhört irriterande.

Och i min nya dator verkar jag ha liknande problem: jag kan se filmerna, problemet är bara att de inte riktigt orkar laddas, så filmerna stannar varannan sekund för att laddas om. Och det är oavsett om jag kollar i Firefox eller Safari. Också oerhört irriterande.

Och ja, jag får väl försöka kolla på det nån dag. En annan dag...

I vilket fall: ni andra kan ju få njuta av lite vettig och fantastiskt bra musik:

Etiketter: , ,

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Kul att du lägger upp musik med sånnadära lite okända alternativa band! =)

fre maj 04, 09:26:00 em  
Blogger Rexxie sa...

Det är inte så att du har skaffat trådlöst? Mitt trådlösa är värdelöst på streamad musik/video. Det hackar så att jag blir galen!

fre maj 04, 11:04:00 em  
Blogger Aronson sa...

Rexxie: jo, jag har trådlöst. Men jag satte i sladde direkt i, och det hjälpte inte speciellt mycket...

:-/

Tennis: akta dig. Det finns Kent-fan överallt...

;-)

fre maj 04, 11:21:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Kent är grymma :]

lör maj 05, 11:21:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Undrar om det inte kan bero på din uppkoppling (comhem, say no more...). Vad har du för hastighet på tåten?

Annars får du väl bara vänta till hela filmen laddat färdigt innan du "sätter på den", så att säga...

lör maj 05, 03:30:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida