04 maj 2007

På jakt efter nakna män med stora kukar

För nån timme sen ringde Miss Idaho. Miss Idaho är en gammal kompis, som dessutom är tämligen pryd av sig. Om en man visade sig naken för henne, skulle hon... ja, jag vet inte vad hon skulle göra. Hon skulle antagligen bara lägga sig ner och självdö. Jag undrar om ens hennes sambo sett henne naken (fast det får jag väl utgå ifrån).

Så döm om min förvåning när hon nu ringde och berättade att hon ville ha bilder på nakna män. Helst med erigerade, och stora, penisar*. Hon skulle ha dem till nån möhippa. Varför hon ringde just mig vill jag inte ens börja spekulera i. Men jag sitter just nu och försöker samla ihop några bilder till henne.

Åh, stackars Miss Idaho. Hon skulle sitta hemma ensam och plocka ut "rätt bilder". Sen skulle hon smita till jobbet och printa ut dem. Ingen fick vara där, ingen. Sen skulle hon radera bilderna - utgår jag ifrån. Jag kan riktigt se henne framför mig, med nedrullade gardiner, med skärmen mot väggen och mörkt, mörkt i rummet. Gärna med en stor filt över sig...


*Nej, hon sa naturligtvis inte så. Men hon fick mig att förstå att det var så hon menade.

Etiketter: ,

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ha ha, vad hon ska rodna när du levererar då ;-) Snubblade (ja så stora var de!) över ett bildalbum igår på QX som verkar vara vad du letar efter. Men din fina vita macbook är väl inte så oskuldsfull längre... :-P

fre maj 04, 08:18:00 em  
Blogger Aronson sa...

Men berätta! Vilket album var det...?!

Fast problemet (?) med QX är ju att man numera inte kan ladda ner bilder därifrån... :-/

fre maj 04, 08:44:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Du har ju en klar iaf ; )

fre maj 04, 09:06:00 em  
Blogger Aronson sa...

Ha ha, Tennis. Inte än... ;-)

fre maj 04, 09:32:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Och naturligtvis med ett finger i fittan.
Jag kan typen...

lör maj 05, 07:19:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

There are ways, darling, there are ways...

lör maj 05, 03:05:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Jonaz - Berätta genast!

lör maj 05, 06:30:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida