30 april 2007

Hatväska

När jag köpte min nya dator för snart två veckor sedan passade jag samtidigt på att köpa en väska som jag tänkte bära datorn i när jag är ute. Men väskan har bara legat här utan att jag ens tittat på den särskilt noga. Den var inte så snygg som jag trodde, så jag ville väl glömma den. Men i kväll tänkte jag ändå kolla hur den funkar och försöka ställa in axelremmen.

Jag hatar den!

Oj, var kom det ifrån? Men den är så ful! Och så svår att förstå sig på: hur ska jag korta axelremmen, så att det ser snyggt ut? Och ska remmen verkligen vara så stel? Och varför går det en rem diagonalt som, när man knäpper den, gör att jag får väskan i uppe i halsen? Och varför såg jag inte att den var så ful när jag köpte den (den är ju i och för sig ganska snygg på bilden)? Och varför köpte jag den bara så rakt av, framför allt med tanke på att den var så jävla dyr?!

Hata.

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Alltså, är det den på bilden? Det ser inte ut som en datorväska. Jag har en jättebra! Och snygg! Rätt posh till och med.

tis maj 01, 06:57:00 fm  
Blogger Adrian Moczyński sa...

Super wpis. Pozdrawiam i czekam na więcej.

ons mars 18, 01:52:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida