30 april 2007

Bakisblogg

Jag har precis varit inne i stan. Syftet var egentligen bara att jag ville komma ut lite, men jag gick en runda och kollade på skor. Och hittade ett par. Skitsnygga. Fast jag är lite osäker på om jag ska köpa dem. Jag har 41-41,5 men 41 kändes lite stora, och 40 var alldeles för små. Och visst, modellen var bred, men det var väääldigt mycket kvar från stortån fram till skon tog slut. Så jag måste nog fundera lite. Men snygga var de. Och inte så dyra.

Jag har annars fått dille på svart syp sneakers. Men när jag väl får på mig dem är de inte så snygga längre. Så det blir nog inga såna.

Och så gillar jag Adidas-skor, men hittar aldrig några som passar. Jag måste ha breda skor, annars passar mina fötter inte in, så Puma, som är så snygga, är helt uteslutna. Och tydligen Adidas också. Senast köpte jag Reebook, inte för att de är så snygga, men för att de är breda och inte klämmer...

I övrigt bloggade jag i morse om en kille som liksom inte ser mig. Jag kom att tänka på en annan kille som jag också spanat in. Honom ser jag ganska ofta, eftersom han jobbat, och jobbar säkert fortfarande, på olika gayhak som servitör eller liknande. Han har åtminstone sett mig, men visat totalt ointresse. Så varför blir jag lite knäsvag när jag ser honom? Jag borde glömma honom, fortare än kvickt.

Och tänk att det kan vara så varmt i solen, och nästa sekund när vinden blåser till, så kallt. April, be gone!

Sa jag förresten att jag hade kul på Patricia i går? Trots att jag var jäkligt trött. Och trots att Shirley Clamp var där och uppträdde. Eller, ja, hon störde väl inte så mycket. Men hon var inget dragplåster för mig heller...

Etiketter: , , , , ,

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Naaaaaw. Men det är hett med breda fötter.

mån apr. 30, 04:15:00 em  
Anonymous Anonym sa...

men du aronson, jag har bara puma o har ganska breda fötter också. iofs är jag tjej... men jag tycker att du ska testa några pumadojjor, de är klart snyggast.
:)

tors maj 31, 09:46:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida