01 april 2007

Tråkig träning

Varför har styrketräning blivit så jäkla tråkigt? Det senaste året eller så har jag tyckt att det varit rena öknen att träna. Innan jag går dit kan jag vara ganska sugen, men när jag väl är där tappar jag all motivation och vill bara hem. Så fort som möljigt. Det gör ju att jag hastar igenom, slarvar en hel del, och tränar inte mina muskler så bra som jag skulle vilja.

Senast var det så i morse. Jag var verkligen jättesugen på vägen dit, och även när jag kom dit. Men på vägen ner i styrketräningslokalen tappade jag allt. Dessutom kände jag mig svag i musklerna.

Jävla skit! Hur gör jag för att det ska bli roligare?!

Efter träningen var jag tvungen att äta något. Och eftersom det är söndag är det mesta stängt. Så jag gick till McDonald's, och mer eller mindre slängde i mig en QP. Om det var hamburgaren, eller det fakum att jag var och tränade vet jag inte (jag misstänker burgaren), men nu har jag skitont i magen igen. Fast jag tror att jag kommit på källan till problemet, så nu ska det förhoppningsvis kunna bli bättre. Dessutom ska jag kontakta läkaren igen. För något måste verkligen göras.

Just nu sitter jag på jobbet. Eftersom jag varit borta så mycket senaste tiden vill jag försöka komma ikapp lite. Men jag blir nog inte här så länge. Det är inget roligt här...

Hmm. Fan vad negativ jag låter...

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida