30 mars 2007

Deklaration: check

Klockan är bara drygt halv nio och jag är redan uttråkad!

Jag är hemma i dag. Magen är visserligen bättre, men jag kände att det är bättre att ta en extra dag, för säkerhets skull. Så jag sitter här. Och eftersom jag är trött som fan på kvällen* blir det också att jag vaknar tidigt. Om min trötthet beror på sommartiden, på min mage eller något annat vet jag inte, men lite frustrerande är det när man nästan faller ihop av trötthet redan vid nio-tiden på kvällen.

Men som sagt: jag är redan uttråkad.

Fast man får å andra sidan saker gjorda. Jag har precis deklarerat, och det är ju skönt att få den saken ur världen. Och kanske finns det andra "nyttiga" saker jag kan göra i dag...


*Jo, jag är ju alltid kvällstrött, men den här veckan har det varit extra tydligt...

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida