28 mars 2007

Sista natten med jobbgänget

Jag var ute med några från jobbet i går. Vi skulle fira av Johan som slutar snart. Och det var verkligen skittrevligt. Vi började med en drink på First Hotel Amaranten, och jag drack ett fantastiskt gott Chardonnayvin. Därefter gick vi vidare till Primo Ciao Ciao som ju har fantastiskt goda pizzor. Jag hade inte tänkt ta pizza, men det blev så ändå; de är ju så goda.

Efter middagen bar det sen av till AG (Allmänna Galleriet 925). Där kunde vi sjunka ner i lädersofforna och bara ta det luuugnt. Jättemysigt.

Och det blev ganska sent. Jag kom i säng vid ett, och vaknade sen vid sex.

Fast i dag har vi bara halvdag. Hela eftermiddagen ska vi nämligen ha en gemensam dag på jobbet. Det kommer att vara olika föredragshållare och vår GD som pratar och så. Soft, alltså.

Och min mage? Jodå, den är stabil igen. Men den värker fortfarande som fan. Och det lär jag väl få leva med ett tag till. Huvudsaken är att jag fungerar normalt, antar jag...

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Ponte sa...

Pizza är det bästa när man har ont i magen, för då får den nått att jobba med minsann.

ons mars 28, 09:10:00 fm  
Blogger Kim da Costa sa...

Du går alltid på sådana fräna ställen.

ons mars 28, 10:36:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida