26 mars 2007

Elände på elände på elände

Fan, jag mår sämre igen. Tidigare i dag mådde jag nästan bra, så jag började äta så smått, men nu värker magen igen. Och bubblar lite. Dessutom är jag helt jättetrött. Får se om jag orkar gå till jobbet i morgon. Och så skulle jag ut och käka i morgon kväll också. Fan!

För övrigt sändes sista avsnittet av Ordförande Persson i kväll. Och en sak vill jag ge Göran Persson rätt i: Fredrik Reinfeldt. Även om jag inte skulle formulerat mig som Persson gjorde, håller jag med om andemeningen. Reinfeldt känns opålitlig. Man vet inte var man har honom...

Fast rallarsvingarna fortsatte i dag. Förutom Reinfeldt fick även Lars Leijonborg samt DN och dess politiske analytiker Henrik Brors känna av slagen.

Etiketter: , , , ,

1 kommentarer:

Blogger annen sa...

Jag litar mer på Reinfeldt än Persson i alla fall.

tis mars 27, 10:01:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida