25 mars 2007

Min sjuka dag

När jag vaknade i morse mådde jag ganska bra. Det rörde runt lite i magen, men inget allvarligare. Så jag åt frukost som vanligt. Efter frukosten satte det igång. Jag tillbringade ett par timmar på toaletten. Nej, inte hela tiden, utan sprang fram och tillbaka. Sedan har det lugnat ner sig. Jag har dock väldigt ont i magen. Dessutom har jag frossa och känner mig svag.

Jag har inte haft någon aptit, men tvingade i mig lite nyponsoppa (som är slut nu) som "lunch". Framåt kvällen började jag bli lite småhungrig, samtidigt som jag inte hade nån aptit alls, så jag tvingade i mig ett par knäckebröd. Och blev genast sämre: magont som fan och frossa.

Kan det vara nån maginfluensa? Men då ska det väl komma båda hållen? Och jag har ALDRIG, maginfluensa. Jag har så dålig mage ändå, så det har aldrig behövts.

Suck. Det blir inget jobb i morgon.

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida