24 mars 2007

Mindre rörig röra

Kvällens Stina! var betydligt bättre än förra veckans. Gäster var bland annat Christine Meltzer, Örjan Ramberg och Mona Sahlin. Och så en fransyska som spelar Edith Piaff på scen. Fast precis som förra gången var det lite för många gäster, fransyskan hade vi till exempel kunnat vara utan. I stället hade det räckt med samtalet mellan de tre andra, som faktiskt var ganska bra.

De tre kände för övrigt väldigt olika varandra...

Och så var Rickard Wolff där och sjöng en studentspexsång från Mona Sahlings 50-årsfest. Helt i onödan. Var sak har sin plats!

Men var har Stinas hopp tagit vägen? *saknar*

Etiketter: ,

4 kommentarer:

Blogger annen sa...

Jag lade märke till att stina är väldigt lång, är hon inte det?
Jag tycker inte samtalen får samma djup när hon pratar med flera men samtidigt är det kul med diskussion och hur ofta får man ihop Örjan, Christine och Mona annars? Jag såg lite i början och tyckte att det verkade intressant så då spelade jag in det, ska kolla senare på hela programmet.

sön mars 25, 11:06:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Jo, jag tror att hon är ganska lång. Typ 180 eller nåt sånt...

sön mars 25, 11:15:00 fm  
Blogger Oswald sa...

Men alla hoppade ju?
Både denna och förra veckan...inklusive Stina.
Vad menar du?

sön mars 25, 06:20:00 em  
Blogger Aronson sa...

Oops. Jag kanske ska lära mig att sitta kvar till efter eftertexterna...

:-/

sön mars 25, 07:56:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida