23 mars 2007

Hård sömn - och Maria A

I natt har jag sovit hårdare än hårt. Jag kände mig helt ledbruten när jag vaknade. Usch, de nätterna är nästan värre än nätterna när man inte kan sova alls. För det ger verkningar hela dagen. Jag kommer att ha ont i ryggen i dag och vara osmidig och orörlig.

Och åh, såg ni Gomorron Sverige* i morse? Såg ni nyhetspanelen? Såg ni Maria Abrahamsson? Hon var helt i sitt esse! Guu, vad jag gillar henne. Kunnig, rolig, hård, spetsig och totalt respektlös. Me like!


*Jag vet inte om länken är den rätta för att se programmet igen, men försök. Det är det värt.

Etiketter: , ,

4 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Abrahamsson är min värsta mardröm. Nästan. Men jag respekterar din åsikt och ska inte blockera dig på QX.

fre mars 23, 10:11:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha. Tack, Kim. Tror jag...

fre mars 23, 10:39:00 fm  
Blogger Björn sa...

Jag tycker det är lite märkligt att du gillar både Maria Abrahamsson *och* Anna Lindh:) För där Maria framstår som stöddig och tjyvnypig upplevde jag Anna som kompetent och ödmjuk. Tänk ändå om Anna hade fått leva, och bli sossarnas partiledare.

mån mars 26, 04:55:00 em  
Blogger Aronson sa...

Men snälla Björn. Man gillar ju olika människor för deras olika kvaliteter. En del är såna och andra såna. Det är ju olikheten man dras till. Vore det inte ytterst tråkigt om man bara gillade en sorts människor? Och en sorts egenskaper hos människor?

mån mars 26, 05:22:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida