24 mars 2007

Duktig vovve

I dag har Kim M och Sebbe varit hemma hos mig. Syftet var att vi skulle se om Sebbe trivs hos mig, i det fall han skulle behöva sova här nån gång. Och jodå, han trivdes. Han trivdes så till den milda grad att han kissade i min säng. Tack och lov hann jag få av påslakanet i tid så att täcket inte blev blött.

Jävla hundjävel!

Förlåt, Kimman, men jag var tvungen. Jag kan inte bli arg på varken honom eller dig, men det förorsakar ju en massa merarbete. Och känns lite äckligt. Men vad fan, det kan ju, tydligen, hända den bäste...

Huruvida han egentligen trivdes vet jag inte. Men kanske kommer han hit nån mer gång. Och då ska vi inte kissa på något ställe där vi inte får. Eller hur, herr S?

Etiketter: , ,

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det var väl bra att han ville pinka in reviret hos dig? Han trivdes så väl att han inte vill att nån slampa till vovsing skulle få för sig att gör ditt hem till sitt...

Jag tycker det var superkul!

lör mars 24, 08:00:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Muahahahaha!!

lör mars 24, 08:15:00 em  
Blogger Aronson sa...

Jonaz: "nån annan slampa till vovsing"? Ha ha. Hur många hundar tror du jag har här egentligen...?

Sebbe: Hmpf.

;-)

lör mars 24, 08:57:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Sebbe och jag tycks båda med förfäran undra samma sak... ;-)

lör mars 24, 10:04:00 em  
Blogger annen sa...

Haha! Du får väl bjuda igen när du hälsar på de ;) Kissa i hundkorgen :P Hehe, skoja bara :D

sön mars 25, 11:04:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida