27 mars 2007

Ingen mat för en karl

På inrådan av Tennis, har jag i dag ätit barnmat(!) till lunch. Han menade att det är skonsamt mot magen och att jag därför borde testa. Så det gjorde jag. Jag sprang ner till affären och köpte två burkar med spagetti bolognese.

En burk skulle vara för lite kände jag, fast två var egentligen för mycket. Jag blev proppmätt!

Dessutom var det svinäckligt. Jäääck. Bläääh! Eeeeew! *spott och fräs* Ska de stackars bebisarna verkligen utstå det där? Inte undra på att de skriker mest hela tiden. Det hade nog jag också gjort om jag tvingats äta det varje dag. Rekommenderas således inte. Men jag ska se hur magen känner sig om någon timme. Någon belöning måste jag ju få för att jag åt det...

Etiketter: ,

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Men haha.. det viktigaste är ju att mår bra, inte att det var supergott! Sen tycker jag att du ska testa kycklinggrytan.. smaskens för onda magar!

tis mars 27, 05:42:00 em  
Anonymous Anonym sa...

mmm... eller min favorit katrinplommonpuré!

tis mars 27, 09:19:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Hihi. Inget gott betyg det där. Min lasagne var nog godare...

tis mars 27, 11:07:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Hahaha... gu' vad roligt!

ons mars 28, 06:14:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida