29 mars 2007

Sjuk och uttråkad

Jag är så otroligt uttråkad! Blääääh! Och hungrig...

När jag kom hem från jobbet försökte jag få i mig lite blåbärssoppa, men det rann bara rakt igenom. Senare försökte jag med lite vatten, och det gick bättre. Nu i kväll har jag fått i mig både blåbärssoppa och glass. Men jag är hungrig som fan! Fast jag vågar inte äta något. Jag orkar helt enkelt inte skita mer.

Och så är jag då uttråkad. Hade det här varit en vanlig torsdag hade jag nog kommit hem ungefär vid den här tiden. Och hade kunnat sätt mig i lugn och ro vid datorn eller teven. Men nu har jag varit hemma sen halv två, utan att egentligen kunnat göra något. Visst, jag har kollat på fyra avsnitt till av Ally McBeal. Men ändå! Det händer ju inget! Och inget kan jag göra åt det heller. Eller orkar...

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida