29 mars 2007

Mina planer verkar skita sig

Jag mår sämre i magen i dag igen. Stora delar av morgonen spenderade jag på toaletten. Och en annan del till att fundera över om jag skulle gå till jobbet eller inte. Men jag gick. Dels har jag en engelskautbildning som börjar i dag och som jag gärna vill vara med på från början, dels har jag ett externt möte i eftermiddag.

Men jag har redan varit på toaletten två gånger sedan jag kom hit, så vi får se hur det blir. Det externa mötet får jag kanske ställa in.

Eftersom jag har möte hade jag tänkt ha kostym i dag, men det sket (sic!) sig: magen är så uppsvälld så jag fick inte på mig några av kostymbyxorna. Så det fick bli annan klädsel.

Men vi får se hur länge jag orkar stanna här. Jag hoppas fram till lunch så jag kan var med på utbildningen...

...och träningen i kväll kan jag nog glömma.

Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

:(
Nu får dina fysiska åkommor faktiskt ge sig.

tors mars 29, 09:41:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida