31 mars 2007

Hoppas på Stina

I kväll är Henrik Larsson gäst i Stina!. Förutom att Stina Lundberg Dabrowski ska ställa bra och releventa frågor, hoppas jag att hon lyckas öppna upp honom. Jag vet att det finns där, han har tidigare varit mer öppen och "talbar". Det är först på senare år som han blivit så innesluten och tråkig. Men, som sagt, jag hoppas det blir ett bra samtal i kväll.

Förutom Larsson kommer Al Gore, Rowan Atkinson och Sissela Kyle. Så det kan bli ett riktigt roligt program i kväll...

Etiketter: , , ,

2 kommentarer:

Blogger Oswald sa...

Vad tyckte du?
Själv tyckte jag programmet igår var en katastrof. :(
Jag blev så besviken.

sön apr. 01, 03:36:00 em  
Blogger Aronson sa...

Se svar i separat inlägg...

sön apr. 01, 04:51:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida