09 april 2007

Jag gick ändå

Jag har, trots allt, varit på Patricia i kväll. Jag var tveksam ett tag, eftersom jag har problem med min mage, och det kändes värre i kväll, men jag gick ändå.

Och det ångrar jag inte, jag har haft riktigt kul. Jag träffade bland annat Jonaz, Kim och Oswald. Och det var otroligt mycket snygga killar i kväll. Och jag hånglade med ett par. Och hade velat hångla med fler. Och jag hade säkert kunnat skåra de där båda killarna också, men jag hade ju bestämt mig för att gå hem snällt och ordentligt helt ensam i kväll. Och det löftet höll jag. Återigen på grund av magen.

Men kul var det. Och magen värkte. Men jag tror att jag lyckades tänka bort det, den mesta av tiden.

Och jag tog det faktiskt lugnt med alkoholen. Tre öl blev det bara, över hela kvällen (typ 21-4). Och så drack Oswald upp en av mina öl... ;-)

Det enda jobbiga var när jag skulle hem och hoppade in i en taxt (inte svart) som inte visste var min gata låg eller hur han skulle köra. Inte heller hittade han på gsm:en (eller heter det gms?). Så jag hoppade ur och letade upp en annan taxi. Varför kan det inte vara som i London att alla taxiförare måste lära sig hur de ska hitta innan de får börja köra. Jag menar, det är ju inte direkt så att jag bor i bushen...

Etiketter: , , , ,

8 kommentarer:

Blogger Rexxie sa...

GPS kanske?

mån apr. 09, 09:07:00 fm  
Anonymous Anonym sa...

Förtydligande tack; "par" som i några stycken, eller som i trekant?

Och så skulle jag vara tacksam om min nya fina etikett inte behöva samsas med etiketter som "sjukdom"... ;-)

mån apr. 09, 10:38:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha, Rexxie. Ja, just det. Så var det ju...

Jonaz: två helt olika. Väsensskilda rent utav... Och nej, såna krav kan du faktiskt inte ställa.

;-)

mån apr. 09, 11:26:00 fm  
Blogger Kim da Costa sa...

Vilka var det du hånglade med?

mån apr. 09, 01:27:00 em  
Blogger Aronson sa...

Den viktiga frågan, Kim, är väl: vem var det DU hånglade med...

...och, ähum, kanske mer än så.

;-)

mån apr. 09, 01:39:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Slampa!
;)

mån apr. 09, 02:02:00 em  
Blogger Kim da Costa sa...

Tsss.

mån apr. 09, 02:24:00 em  
Blogger Aronson sa...

Mr: du smickrar... ;-)

Kim: Jag VISSTE det. Jag förstod att ni gick hem tillsammans... ;-)

mån apr. 09, 03:18:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida