07 april 2007

Kristi passion

Jag har precis sett The Passion of the Christ igen. Första gången var på dvd för några år sedan, och nu såg jag den på teve. Och jag tycker den är fantastisk! Möjligt lite för mycket våld, men samtidigt är min bild av händelseförloppet ungefär så som Mel Gibson speglar det i filmen. Så jag kan inte alls förstå kritiken som framfördes då filmen kom.

Och all heder åt Kanal 5 som visade filmen i sin helhet utan ett enda reklamavbrott. Ni förlorar säkert en hel del pengar på det. Men samtidigt vinner ni så mycket respekt, i åtminstone mina ögon.

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Blogger Andreas sa...

Thankyou honey! ;)

sön apr. 08, 12:15:00 fm  
Blogger Kim da Costa sa...

Ahaa... Så det var därför den såg så kort ut i tablån. Spelade in. Såg på snyftaren på tvåan istället.

sön apr. 08, 07:23:00 fm  
Blogger Aronson sa...

Ha ha, Kimman. Den spelade jag in...

Andreas: varsågod. Även om det kanske inte var springpojkarna jag tänkte på... ;-)

sön apr. 08, 08:21:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida