08 april 2007

Oinspelad film

Alltså, jag är ju så pantad ibland. I går var det två bra filmer samtidigt på teve: The Passion of the Christ och Dagboken - Jag sökte dig och fann mitt hjärta. Eftersom jag ville se båda, bestämde jag mig för att kolla på Passion of the Christ och spela in Dagboken. Problemet är bara att jag kollade på Passion of the Christ och spelade in - Passion of the Christ.

Ingen stor grej egentligen, jag har redan sett Dagboken när den gick på bio. Men ändå, det retar mig. Såna misstag gör jag inte!

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Blogger Kim da Costa sa...

Jag var nära att göra samma sak. Fast tvärtom dårå.

sön apr. 08, 06:26:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Kanske nån som vill uppmärksamma dig på the passion:)

mån apr. 09, 12:32:00 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida