08 april 2007

Söndag = klubbkvällar

Det är storhelg och det är söndag. I min värld är det då självklart att gå till Patricia, som har gayklubb på söndagar. Jag gillar Patricia väldigt mycket; jag tycker det är jätteroligt där. Men eftersom det är på söndagar kan jag normalt inte gå på grund av att jag måste jobba på måndagen. Men när det är storhelg, och jag är ledig dagen efter, kan jag gå. Det blir alltså typ påsk. Och om man har tur: jul, trettondedagen och nationaldagen.

Så även i dag. Är det tänkt. Fast just nu mår jag något sämre i magen igen. Så jag vet inte hur jag ska göra. Men förmodligen går jag. Och hoppas på det bästa.

Men jag får ta det lugnt med spriten: jag, som vanligtvis tål väldigt lite, känner att jag nu antagligen blir full bara av att lukta på ångorna...

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Kom ihåg att använda kondom.

sön apr. 08, 11:15:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida