13 augusti 2007

Vatten och uteliv

Det värsta med att dricka mycket vatten är att det ska ut också. Och i går drack jag mycket vatten. Mycket, mycket vatten. Allt för att slippa den huvudvärk jag ändå fått i dag. Men som sagt, det ska ut också. Så jag har sprungit på toaletten åtminstone fyra-fem gånger i natt. Och för varje gång blir man ju lite piggare. De första två gångerna var jag knappt vaken när jag var uppe, men sen blir man piggare och piggare, tills man inte längre kan somna om.

Och apropå vatten: när jag om hem i går fanns det bara varmvatten i kranarna. Hur jag än vred förblev det varmt. Det fick från varmt till skållhett. Det är gansak äckligt att borsta tänderna i varmt vatten, kan jag meddela. Men som tur var hade jag vatten i flaskor i kylskåpet, så jag kunde åtminstone dricka. I dag funkar vattnet normalt igen.

I övrigt var det trevligt i går. Vi käkade på Patricia och sedan drack vi öl. Mycket öl blev det. Och så spanade vi och dansade lite. Men det var jättedålig musik i schlagerbaren. Tänk "Snabbköpskassörskan". Tänk "Världens lyckligaste servitris". Tänk "Leende guldbruna ögon". Och spy sen.

Etiketter: , ,

5 kommentarer:

Blogger eurofivestar sa...

Och Aronson dansade! Hurra! ;-)

mån aug. 13, 01:15:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Åh, varför envisas de med att spela den där jävla snabbköpskassörskan hela tiden?? Blir tokig!

mån aug. 13, 02:56:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Bestäm dig - var det vatten eller öl du drack en massa av... ? ;-)

mån aug. 13, 03:31:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Som tur var kanske du hade med dig någon som gillar den gyllene leken hem.

mån aug. 13, 04:03:00 em  
Anonymous Anonym sa...

HAha håller helt med! Förbannande snabbköpskassörskan! VEM önskar den lixom?!

mån aug. 13, 08:49:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida