12 augusti 2007

Märkt

Sedan några dagar tillbaka har jag en massa blåmärken över hela kroppen, och jag förstår inte var de kommer ifrån. De sitter på ena axeln, andra armhålan och ena låret.

Inte snyggt förstås, men framför allt undrar jag varför jag har dem. Jag kan inte minnas att jag har slagit mig eller ramlat eller så. Eller ens känt någon smärta just där. De kom nån gång efter förra helgen - mitt under Pride alltså. Men vad gjorde jag då?

Och nej, ni snuskiga människor där ute. Det var inte mitt besök på SLM. Där var jag väldigt stillsam...

Etiketter:

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Stillsamt my ass.

sön aug. 12, 12:55:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Blödarsjuka?

sön aug. 12, 12:56:00 em  
Blogger eurofivestar sa...

Jag har haft samma grej! Men inte blåa, utan de var lite gröngula, typ som en blåmärke som är på väg att försvinna. Men nu är de borta. Mycket märkligt.

sön aug. 12, 12:58:00 em  
Blogger Aronson sa...

Your ass, Kim. Not mine... ;-)

Anonym:
Nja, knappast.

Euro:
Mina har också börjat bli gröngula nu...

sön aug. 12, 03:57:00 em  
Anonymous Anonym sa...

Haha! Du gör det verkligen svårt för oss att koppla till våldsamt sex!

sön aug. 12, 06:32:00 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida